Električna auta

Renault ZOE elektricni

PostPostao/la admin » Ned sij 20, 2019 10:04 pm

windows7sevn.org Facebook Share
http://www.carlander.ba/testovi/vozili- ... -od-45-km/
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5761
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Prodaja električnih auta u Norveškoj prvi put veća od prodaje auta na benzin i dizel

PostPostao/la admin » Ned tra 07, 2019 8:32 pm

Broj prodatih električnih automobila u Norveškoj prvi put je prešao ukupni broj prodatih automobila na benzin i dizel, prenosi CNN.
Procenat prodatih električnih automobila u ukupnom broju prodatih vozila iznosi 58,4 posto. Ovo je podatak koji samo potvrđuje mjesto Norveške kao avangardnu zemlju u prihvatanju ekološki prihvatljivih vozila.

Cilj vlade ove skandinavske države, ironično jedne od najvećih izvoznica nafte na svijetu, jeste prestanak prodaje konvencionalnih putničkih automobila do 2025. godine.

Novreška vlada ohrabruje svoje građane na kupovinu električnih auta, a kroz oslobađanje od PDV-a i poreza na ispušne gasove. Vlasnici električnih vozila plaćanju jeftiniji parking, cestarinu i trajekte.

Samo u martu 2019. u zemlji je registrovano 18.375 novih automobila, a od tog broja njih 10.732 su električna vozila, kaže se u saopćenju novreškog Vijeća za cestovni promet. Spomenuti broj predstavlja dvostruki rast u odnosu na mart 2018. godine.

Teslim Model 3 je najprodavaniji sa brojem od 5.315 registrovanih jedinica. Zanimljivo je da broj registrovanih hibridnih vozila pada u odnosu na 2018

https://www.klix.ba/auto/prodaja-elektr ... ook+status
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5761
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Električna auta

PostPostao/la admin » Sri pro 11, 2019 9:04 pm

Njemačka prvi put prestigla Norvešku po prodaji električnih automobila


Poslovne novine

Njemačka prvi put prestigla Norvešku po prodaji električnih automobila
11 dec, 2019 | Dešavanja | 0

Njemačka prvi put prestigla Norvešku po prodaji električnih automobila
Njemačka će ove godine vjerovatno prvi put biti broj jedan po prodaji električnih automobila u Evropi.

Savezna Republika tako zamjenjuje Norvešku, dugogodišnjeg vođu na polju e-mobilnosti.

U Norveškoj je prema podacima Agencije za informiranje za cestovni promet (OFV) u novembru registrirano nešto manje od 3.700 novih električnih automobila, što je oko 27 posto manje nego u istom mjesecu prošle godine.

Suprotno tome, broj novih registracija u Njemačkoj porastao je u novembru, prema podacima Federalnog tijela za promet (KBA), za oko devet posto, na više od 4.600.

Prema ovom, u Njemačkoj je do sada registrirano oko 57.500 električnih automobila, a u Norveškoj nešto manje, oko 56.900.

Njemačka još uvijek ima nešto za nadoknaditi kada je riječ o tržišnom udjelu elektromobilnosti, a prema KBA-i ona je u novembru iznosila samo 1,6 posto.

U Norveškoj je, uprkos padu, vrijednost i dalje iznosila 36,9 posto.

U narednoj godini razvoj će se vjerovatno nastaviti.

Njemački proizvođači automobila oslanjaju se na činjenicu da će zahvaljujući većoj promociji automobila s alternativnim pogonima, mali segment e-automobila snažno rasti.

Već ove godine prodaja električnih automobila i automobila s hibridnim motorima povećat će se za dvije trećine na oko 300 000 novih vozila, saopćilo je prošle sedmice Udruženje međunarodnih proizvođača motornih vozila (VDIK).

“Električni automobili će 2020. godine napustiti nišu snage i količine”, rekao je predsjednik VDIK-a Reinhard Zirpel u Frankfurtu.

Čak i kod njemačkih proizvođača, zamah električnih modela je u punom jeku, naglasio je Mattes.

Do 2023. godine ponuda će se utrostručiti na više od 150 modela.

Za uspjeh električne mobilnosti presudno je širenje mreže za punjenje.

Zato je planiran sastanak na vrhu savezne vlade i energetskog sektora u petak.

Federalna vlada je već predala “master plan infrastrukture za punjenje” kojim bi se trebalo ubrzati širenje stanica za punjenje
https://poslovnenovine.ba/2019/12/11/nj ... utomobila/
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5761
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Električna auta

PostPostao/la admin » Čet pro 12, 2019 6:35 pm

Njemački e-auto za široke mase

Mnogi žele elektroautomobil, ali malo njih si ga može i priuštiti – mada je njemačka vlada uvela premiju od 6.000 eura za e-automobile. No tvrtka e.Go Mobile od nedavno nudi „e-auto za široke mase“ njemačke proizvodnje.
Kada je 2015. godine osnivao start-up e.Go Mobile u Aachenu, profesor Günther Schuh sa sveučilišta RWTH Aachen (Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen) je kao glavni cilj naveo proizvodnju pristupačnih e-automobila koje „automobilski koncerni ne žele ili ne mogu ponuditi". To nije prvi projekt ovog 60-godišnjeg profesora. On je 2010. je za potrebe njemačke pošte (Deutsche Post) konstruirao streetscooter, dostavno vozilo na električni pogon. 2014. je taj start-up prodao Deutsche Post za, kako je rekao, „par milijunčića“.

E.Go Mobile od ove godine isporučuje tri modela elektroautomobila e.Go Life, čija cijena u prvom redu ovisi o kapacitetu baterije. Domet vozila s jednim punjenjem je 100 do 145 kilometara, što profesor Schuh smatra dovoljnim jer: „Elektroauto ima smisla samo u gradu."

Ekološka premija kao problem
Zbog problema u isporuci dijelova i s baterijom koja nije bila dovoljno vodootporna, do kraja godine će do kupaca stići najvjerojatnije oko 600, umjesto planiranih 1.000 vozila. No Schuh najavljuje da će iduće godine biti proizvedeno oko 10.000 vozila, a u godini kasnije čak 20.000. Procjenjuje se da bi tada broj zaposlenih porastao sa sadašnjih 400 na oko 1.500.

No osim s tehničkim poteškoćama, e.Go Mobile se suočio s još jednim problemom: ekološkom premijom od 6.000 eura koju prema odluci njemačke Vlade dobivaju kupci e-automobila jeftinijih od 40.000 eura. Jer, država subvencionira samo polovicu iznosa premije, a preostalih 3.000 eura ide na račun proizvođača. To si e.Go Mobile ne može priuštiti, za razliku od velike konkurencije koja bez problema izdatke za ekološku premiju može prebaciti na svoje druge, luksuzne modele.

Zato će svi modeli od 1. siječnja poskupjeti za nekih 2.000 eura. Tako će e.Go Life 20, model s najmanjom baterijom od 14,5 kWH, koštati 17.900 eura, e.Go Life 40 od 20.600 eura nadalje, a za e.Go Life 60 trebat će platiti najmanje 21.900 eura. Od svih tih iznosa treba odbiti ekološku premiju, što znači da će najjeftiniji model kupca koštati 11.900 eura. „Mi i dalje ostajemo proizvođač s najjeftinijim e-vozilima. Osim toga, s obzirom na nadprosječnu trajnost e.Go Life je najekonomičnije osobno vozilo“, izjavio je Schuh.


E.Go Life ima četiri sjedala, ali ako se povezu četiri osobe, nema puno mjesta za prtljagu
Loša ekološka bilanca?
No mnogi tvrde da profesor Schuh nije toliko inovativan kako se na prvi pogled čini, nego da jednostavno ima smisla za marketing. Kao primjer navode da njegov e-automobil troši znatno više struje nego Tesla. Kritizira se također i to što je, kako priznaje i sam proizvođač, e.Go Life koncipiran kao drugo ili treće vozilo u obitelji, uz već postojeći automobil za veće udaljenosti, u pravilu s motorom s unutarnjim izgaranjem. Zato se ne koristi dovoljno često da bi imao pozitivnu ekološku bilancu u odnosu na proizvodnju, prigovaraju ekološki aktivisti. Dapače, oni tvrde da će mnogi vlasnici češće doći u iskušenje da koriste e-automobil nego daleko ekološkiji javni prijevoz.

https://m.dw.com/hr/njema%C4%8Dki-e-aut ... a-51642284
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5761
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Prethodni

Vrati se na: Automobili

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju