Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

Re: Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

PostPostao/la admin » Sri sij 30, 2019 11:34 pm

windows7sevn.org Facebook Share
Apple u blagdanskom kvartalu zabilježio 15% slabiju prodaju iPhonea

Apple je danas objavio poslovne rezultate za prošli fiskalni kvartal iz kojeg se premda je riječ o onom udarnom blagdanskom tromjesečju, vidi pad prodaje iPhonea od 15%. Mnogi su ipak odlučili svoje starije iPhone zadržati dulje.

Apple uvijek mora biti poseban pa ni njihovi kvartali nisu kvartali kao kod običnih smrtnika. Tako njihov 1. fiskalni kvartal završava 29.12.
U svakom slučaju, tvrtka je u tom važnom tromjesečju u kojem bjesomučno kupujemo sve i svašta pa i nove telefone, zabilježio pad prihoda od prodaje iPhonea od 15% u odnosu na isti period lani.
Cook je opet naglasio kako su njihovi iPhone Xs, Xs Max i iPhone Xr najbolji iPhonei koje su ikad napravili, no podbacili su oni od kojih se očekivalo da svoje starije modele iPhonea za Božić zamijene novima, no ti su odlučili zadržati svoje stare pa čak i zamijeniti dotrajale baterije po popularnoj cijeni i tako udahnuti novi život svojim ljubimcima.

Kako vi ne biste pomislili da će Apple zbog ovih 15% manje staviti ključ u bravu znajte da su u istom tom kvartalu natukao 84,3 milijarde dolara prihoda ili 5% manje no u istom periodu lani, a u blagajni su na kraju kvartala imali 130 milijardi kešovine, tako da straha barem zasad nema.
https://www.smartphonehrvatska.com/2019 ... u-iphonea/
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5663
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

PostPostao/la admin » Pet vel 01, 2019 1:51 pm

Samsung i Apple u 2018. zabilježili daljnji pad, a Huawei i Xiaomi dvoznamenkasti rast

Nakon objava financijskih rezultata Samsunga i Applea za posljednji kvartal, stigli su i IDC-ovi statistički podaci o ukupnoj prodaji smartfona u svijetu, te udjelu najvećih proizvođača u ukupnom tržišnom kolaču, kako u navedenom kvartalu, tako i u cijeloj 2018. godini.

Protekla godina obilježena je padom prodaje smartfona zbog prilično zasićenog tržišta, ali se unutar njega ipak događaju tektonski pomaci. Samsung i Apple i dalje gube tržišni udio, dok kineskim proizvođačima raste, i to dvoznamenkastom stopom.

Samsung je u posljednjem kvartali zadržao prvo mjesto kao najveći proizvođač, ali mu je volumen isporuka iznosio 70,4 milijuna uređaja, što predstavlja pad od 5,5% u odnosu na isto razdoblje lani. Prema IDC-u, Samsungov tržišni udio u 4. kvartalu iznosio je 18,7%.
Apple je u istom razdoblju isporučio 68,4 milijuna uređaja i zauzeo tržišni udio od 18,2%, no pad u odnosu na isti kvartal prošle godine prema IDC-u iznosi 11,5%.
Huawei je u 4. kvartalu isporučio 60,5 milijuna uređaja, što predstavlja rast od 43,9% u istom kvartalu godinu ranije, a tržišni udio mu se u ovom razdoblju popeo na 16,1%.
Četvrto mjesto u posljednjem kvartalu preuzeo je Oppo, koji je s 29,2 milijuna isporučenih uređaja pretekao Xiaomi. Ostvario je rast od 6,8%, dok je Xiaomi s 28,6 milijuna isporuka ostvario rast od 1,4% i zauzeo 7,5% tržišta.
Na godišnjoj razini situacija je nešto drukčija. Ukupno je prodano 1,4 milijarde smartfona, što predstavlja pad od 4,1% u odnosu na godinu ranije.
Samsung je u 2018. s 292,3 milijuna isporučenih uređaja ostvario 8-postotni pad u odnosu na 2017. godinu, ali je zadržao prvo mjesto na listi s 20,8% udjela.
Apple je s 208,8 milijuna isporuka također zabilježio pad, ali od 3,2%, dok mu je tržišni udio iznosio 14,9%.
Huawei je u prošloj godini zabilježio najveći rast prodaje, i to čak 33,6% isporučivši ukupno 206 milijuna uređaja. Usporedbe radi, godinu ranije ta brojka je iznosila 154,2 milijuna.
Xiaomi je na godišnjoj razini također zabilježio visok rast isporuka, tj. 33,2%, dok je Oppo ostvario minimalan rast od 1,3%. I dalje je vidljivo sve veće profiliranje tržišta, jer je udio „ostalih“ s vrlo visokih 40% pao na 32%.
Iz navedenih podataka vidljivo je da većih promjena na ljestvici nema, ali s obzirom na pad Applea i Samsunga, te rast Huaweija i Xiaomija, do kraja ove godine možemo očekivati i promjenu na vrhu.

Image
Image
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5663
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

PostPostao/la admin » Ned ožu 17, 2019 9:18 pm

2018.g. izvor Gartner

Image
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5663
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

PostPostao/la admin » Sri ožu 20, 2019 4:49 pm

HTC u 2018. ostvario dobit od oko 380 milijuna dobiti i zabilježio sedmu godinu pada

HTC-ovo financijsko izvješće za posljednji kvartal i cijelu 2018. godinu priča priču o oko 380 milijuna godišnje dobiti i sedmoj godini za redom u padu. Ima li nade za povratak?

HTC koji je kao što se vidi iz grafikon ispod sad već daleke 2011. jahao uspravno s 450 milijardi tajvanskih dolara prihoda ili oko 14.6 milijardi američkih zelembaća, u prošloj je godini, sedmoj za redom u padu uprihodovao 767 milijuna od čega oko 380 milijuna čiste dobiti.
Drugim riječima iza HTC-a je još jedna godina, koju bi najradije zaboravili, no s pozitivne strane još uvijek su u plusu i ostvaruju, kakvu, takvu dobit.
Image
Njihov najsvježiji telefon, vrijedan spomena je još uvijek aktualni HTC U12+, kojeg se sad može dobiti za oko 670 eura unatoč činjenici da se radi o vrhunskom telefonu, očito tvrtci nije odveć pomogao.

Kakve su šanse da upravo 2019. bude godina, u kojoj će HTC okrenuti svoju silaznu putanju zasad možemo samo nagađati.

Što vi mislite? Što je to nekad izuzetno cijenjenim smartphone brandovima poput HTC-a, Sonya i LG-a potrebno kako bi vratili makar slave i renomea kojeg su nekad uživali? Svoje nam ideje iznesite u komentarima ispod.
https://www.smartphonehrvatska.com/2019 ... dinu-pada/
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5663
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

PostPostao/la admin » Sub tra 27, 2019 1:40 pm

Sony u 2018. isporučio 50% manje smartfona nego godinu ranije

Nije tajna da Sonyju u zadnjih nekoliko godina prodaja smartfona baš i ne ide. Najnoviji financijski izvještaj govori da je tijekom 2018. godine pad prodaje iznosio čak 50% u odnosu na godinu ranije. Naime, kompanija je u 2018. godini isporučila ukupno 6,5 milijuna smartfona, dok je godinu ranije taj obujam iznosio 13,5 milijuna.

Tako je u četvrtom kvartalu mobilna divizija ostvarila novi gubitak od 368 milijuna dolara, a u cijeloj 2018. godini 870 milijuna dolara, što je nedavno nagnalo vodstvo kompanije na strateški zakret. S obzirom da u cijeloj grupaciji jedino mobilna divizija proizvodi gubitke, dok ostale posluju pozitivno, odlučeno je da se ista ukine, odnosno integrira s nekolicinom drugih.

Ovo u praksi znači da će izgubiti samostalnost pri odlučivanju, a koliko će taj potez uspjeti preokrenuti trendove, vrijeme će pokazati. S druge strane, prilično začuđuje činjenica da je vodstvu kompanije trebalo ovoliko dugo za identifikaciju problema i adekvatnu reakciju.
https://mob.hr/sony-u-2018-isporucio-50 ... nu-ranije/
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5663
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

PrethodniSljedeće

Vrati se na: Mobiteli

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost

cron