Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

Re: Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

PostPostao/la admin » Sri kol 29, 2018 9:30 pm

windows7sevn.org Facebook Share
Huawei ubjedljivo najveći proizvođač telefona na kineskom tržištu
Apple je možda imao izuzetno drugo tromjesečje kada je u pitanju tržište SAD, dok je Samsung brzo od Xiaomija preuzeo primat u Indiji. Međuti, izvještaj Canalysa još jednom potvrđuje da dva giganta i dalje ne mogu da se stabilizuju na tržištu Kine. Razlog ovoga je jednostavan – Huawei.

Tokom juna Huawei uživa u ubjedljivoj dominaciji na sopstvenom tržištu, a slede ga Oppo, Vivo i Xiaomi. Apple je i dalje u top pet proizvođača na najvećem smartfon tržištu, ali je nakon novog pada kompanija sada smještena u kategoriju “ostali”

Huawei je uspio da isporuči 28,5 miliona telefona u Kini tokom drugog tromjesečja 2018. godine, čime je oboren ukupan rekord na tromjesečnom nivou za tržište Kine. Istovremeno, kompanija ima i najveće tržišno učešće od 27 procenata, u odnosu na bilo kog drugog vendora.
Image
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5399
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

PostPostao/la admin » Sri kol 29, 2018 10:25 pm

Gartner Says Huawei Secured No. 2 Worldwide Smartphone Vendor Spot, Surpassing Apple in Second Quarter 2018
https://www.gartner.com/en/newsroom/pre ... nd-quarter
Image
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5399
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

PostPostao/la admin » Čet ruj 20, 2018 8:08 pm

Apple prisvojio 62%
dobiti ostvarene prodajom smartfona; vidljiv je iskorak Huaweija i drugih kineskih kompanija


Iako Apple nije prodao najviše primjeraka pametnih telefona, to ga nije omelo u prisvajanju najvećeg dijela dobiti. Prema podacima kojima raspolaže Counterpoint Research, u drugom kvartalu ove godine, u Appleovu kasu se slilo 62% ukupne dobiti ostvarene u segmentu proizvodnje pametnih telefona.

Drugo mjesto na ovoj listi zauzeo je Samsung, koji inače drži prvo mjesto po broju prodanih primjeraka. Njegov udio u ukupnoj dobiti iznosio je 17%. Treći je Huawei, koji je nedavno pretekao Apple po broju prodanih primjeraka, a u njegovu kasu se slilo 8% ukupno ostvare dobiti. Na četvrtom mjestu nalazi se Oppo s 5%, a slijedi ga Vivo s 4%, dok se na petom mjestu smjestio Xiaomi s 3% udjela.

Naravno, za ovoliku razliku u ostvarenoj dobiti između Applea i ostalih proizvođača zaslužna je struktura cijena, jer su njegovi proizvodi u prosjeku skuplji od proizvoda ostalih kompanija, što izravno utječe na maržu, a time i dobit. No ipak, ovdje osjetimo razliku od vremena prije nekoliko godina kad su samo Apple i Samsung ostvarivali dobit, a ostali gubitak.

Isto tako je zanimljivo promotriti i vremenski period unazad tri godine u kojem je Apple ostvario otprilike isti postotak dobiti kao 2016. godine. Samsungov udio je u konastantnom padu, dok je najveći rast ostvario je Huawei.

Vidljivo je da su se na listu dobiti upisale kompanije čiji su udjeli prije nekoliko godina bili zanemarivi, a s obzirom da su se i one u međuvremenu isprofilirale, za očekivati je daljnji rast njihovih udjela. Primjerice, Huawei se serijom P20 prilično odmakao, kako ponuđenom kvalitetom, tako i cijenom, što je rezultiralo osjetnim rastom prihoda, i to onih s najvećim udjelom marže. Dodatni vjetar u leđa bi mu trebalo dati skoro lansiranje Mate 20 serije, koja će biti predstavljena 16. listopada.

Pored Huaweija, koji se cijenom i kvalitetom prvi odmakao od ostalih kineskih proizvođača, tu su Oppo i Vivo, kao dio zajedničkog BBK koncerna, koji su nedavno najavili izlazak na globalno tržište. Isto tako ne treba zaboraviti da je Xiaomi nedavno izašao na burzu i postigao tržišnu kapitalizaciju u vrijednosti 50 milijardi dolara.

Counterpoint Research ne spominje ostale kompanije iz razloga što je njihov udio u ukupnoj dobiti zanemariv ili jednostavno zato jer ostvaruju gubitak.
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5399
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

PostPostao/la admin » Sri stu 07, 2018 8:37 pm

Xiaomi u 10 mjeseci prodao čak 100 miliona uređaja

Kompanija je zadala za cilj prodati 100 miliona uređaja u tekućoj godini, a izgleda kako im je to pošlo za rukom 2 mjeseca prije isteka 2018.

Xiaomi će zapamtiti 26.oktobra jer su tog dana došli do brojke od 100 miliona prodanih uređaja u 2018. godini. To je objavio Lei Jun, jedan od direktora kompanije, na Zhong Guan Cun Forum eventu u Pekingu, a spomenuo je kako je Xiaomi jedna od najbrže rastućih kompanija na domaćem tržištu. Uz to je dodatno zahvalio cijelom svom timu na kontinuiranom zalaganju u smislu tehnološke inovativnosti i poboljšanju kvalitete kroz sve ove godine. Lei Jun je izabrao upravo spomenuti event za objavljivanje ovog uspjeha jer je na baš tom eventu pred 8 godina i osnovao Xiaomi kompaniju.
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5399
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Prethodni

Vrati se na: Mobiteli

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju

cron