Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

Re: Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

PostPostao/la admin » Pet svi 11, 2018 9:51 am

windows7sevn.org Facebook Share
Xiaomi najveći rast u Evropi, Samsung u padu
http://www.racunalo.com/prodaja-pametni ... st-od-999/
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5399
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

PostPostao/la admin » Uto srp 03, 2018 9:00 pm

HTC tone sve dublje, otpušta 25% zaposlenih

Prije samo pet godina tajvanski proizvođač HTC je imao čak 19 hiljada zaposlenih u cijelom svijetu, a u najboljim danima (2011. godine) držao je čak 10% globalnog tržišnog udjela. Ali juče je Reuters objavio kako u HTC-u “ne cvjeta cvijeće”, najblaže rečeno – do marta ove godine prihodi su im bili 46,7% manji nego prošle godine, a u aprilu taj je pad nastavljen do 55,5%. Tržišni udio u prodaji telefona pao je na tek 0,3%. U skladu s time kompanija je primorana rezati troškove, pa je najavljeno kako će otpustiti čak četvrtinu od svojih sada oko 6,5 hiljada zaposlenih.

Tako će u HTC-u do kraja septembra biti podijeljeno oko 1.500 otkaza, a kompanija će spasti na samo 5.000 ljudi u cijelom svijetu. Cilj ove akcije je “optimizovati organizaciju proizvodnje na Tajvanu, što će omogućiti fleksibilnije i efikasnije upravljanje resursima u budućnosti”, poručuju iz uprave.
Kompanija bi trebalo da pomenuti broj radnika otpusti do kraja septembra, a ovo je nastavak velikih promjena u HTC-u. Priče o otpuštanjima počele su krajem prošle godine, kada je oko 2.000 inžinjera HTC-a prebačeno u Google-ovu kompaniju Alphabet, a tajvanska firma je na tome zaradila 1,1 milijardu dolara. Ali, ostali su bez vrijednih dijelova i dizajna koje sada Google prodaje s oznakom “Powered by HTC”.

Otpuštanja su zapravo logičan slijed događaja nakon konstantnog pada prodaje i profita. U odnosu na prošlu godinu prihod je pao za 55,5 posto, a prodaja za 46,7 posto.

HTC je, kada se Android kao platforma tek razvijao, bio na vrhuncu. Njihov HTC Desire bio je jedan od najpopularnijih telefona na toj platformi. Ali iz godine u godinu je sve više padao i sada, čini se, doživio potpuni krah.
Mediji saznaju kako će optimizacija zahvatiti proizvodnju telefona i da će se kompanija više orijentisati na unosnije sektore, poput virtualne realnosti gdje još može biti lider po inovacijama.

“HTC je gotov”, piše TechCrunch, navodeći slavnu istoriju kvalitetnih telefona tajvanskog proizvođača, ali zaključuju kako im je pametan potez smanjiti proizvodnju telefona i fokusirati se na tehnologiju virtualne stvarnosti i HTC Vive, jednu od najboljih VR platformi danas.
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5399
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

PostPostao/la admin » Sub srp 07, 2018 2:19 pm

DESET NAJPRODAVANIJIH PAMETNIH TELEFONA U 5. MJESECU

Image
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5399
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

PostPostao/la admin » Sri kol 01, 2018 4:48 pm

Huawei u 2. kvartalu po isporukama pretekao Apple i tako postao drugi najveći proizvođač smartfona

Na prvom mjestu ostao je Samsung, sa 71,5 milijuna isporučenih uređaja i 20,9% tržišnog udjela. Iako se godinama drži na prvom mjestu, ovaj kvartal za Samsung donosi pad isporuka od 10,4%, kao i pad tržišnog udjela, jer je u isto doba prošle godine držao 22,9%.

Trend rasta Huaweija vidljiv je već neko vrijeme, dok je Samsungov pad sada dodatno smanjio razliku, i samo je pitanje vremena kad će ove dvije kompanije na top listi zamijeniti mjesta, odnosno kad će Huawei preteći Samsung. Nezahvalno je prognozirati, no s obzirom na trend koji već neko vrijeme traje, taj trenutak se ne čini tako dalekim.

Apple je s 43,3 milijuna isporučenih uređaja pao na treće mjesto, zauzevši 12,1% tržišta, dok je četvrti Xiaomi, koji je također zabilježio velik rast. U 2. kvartalu isporučio je 31,9 milijuna uređaja, što predstavlja rast od čak 48,8% u odnosu na isto razdoblje lani, a tržišni udio koji zauzima sada je 9,3%. Vidljivo je da se i on opasno približio Appleu, pa je i ovdje je pitanje vremena kad će ga prestići.

Peti je Oppo s 29,4 milijuna isporučenih uređaja, ali s rastom od relativno malih 5,1% u odnosu na prošlu godinu, čime je zauzeo 8,6% svjetskog tržišta. Treba napomenuti da je Oppo nedavno najavio službeni dolazak na europsko tržište, što će svakako imati utjecaja na povećanje isporuka i tržišnog udjela u narednom periodu.

Zanimljivo je da je udio svih ostalih proizvođača s lanjskih prilično visokih 40% pao na 33%, što govori o profiliranju brandova i nestajanju najmanjih. Ovo se uglavnom odnosi na kinesko tržište, na kojem je jedno vrijeme postojalo više od 1000 različitih brandova mobitela
Slika
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5399
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tržišna utakmica (market share) brandova u proizvodnji smartphona

PostPostao/la admin » Pet kol 17, 2018 10:46 pm

Indijsko tržište pametnih telefona raslo 20%, Xiaomi najpopularniji

Indijski ogranak IDC-a objavio je podatke za drugi ovogodišnji kvartal po prodaji pametnih telefona (Q2 2018). Podaci su prilično zanimljivi.

Ono što ćete i sami moći vidjeti u tabeli niže je podatak kako je indijsko tržište vrlo ekspanzivno i u odnosu na isti kvartal prošle godine zabilježilo je rast za gotovo petinu, odnosno 19,8%. U toj se priči najbolje snašao Xiaomi koji općenito na globalnom tržištu raste galopirajućom brzinom. U Indiji je još i bolji, jer su sada vodeći, a dosadašnjeg predvodnika Samsung već godinu dana drže na drugom mjestu.

Ovo je tržište izuzetno važno za sve proizvođače jer je Indija po broju stanovnika druga najveća zemlja na svijetu i sa svojih 1,35 milijardi se opasno približila Kini koja ima 1,42 milijarde stanovnika.

Među pet vodećih brendova nalaze se popularni Vivo i Oppo (vlasnik im je BBK Electronics, ista kompanija koja je i vlasnik OnePlus smartfona), dok je peti kompanija Transsion koja u svom vlasništvu ima nekoliko brendova pametnih telefona (Tecno, Itel, Infinix i Spice). Zanimljivo je i primijetiti kako pet vodećih proizvođača drži čak 78,7% indijskog tržišta.
Slika
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5399
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

PrethodniSljedeće

Vrati se na: Mobiteli

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju