Tarčin - Konjic 21 km

pregled izgradnje AC po dionicama

Tarčin - Konjic 21 km

PostPostao/la admin » Sri ruj 17, 2014 10:59 am

windows7sevn.org Facebook Share
Slika
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5724
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tarčin - Konjic 21 km

PostPostao/la admin » Sri ruj 17, 2014 11:00 am

JP "Autoceste FBiH" donijelo je odluku o početku eksproprijacije nekretnina za izgradnju autoceste na Koridoru 5C, dionica Tarčin – Konjic, poddionica Zukići – Konjic, a koje se nalaze na području općine Konjic.

Dionica Tarčin – Konjic iznosi ukupno 20 km, a poddionica Zukići - Konjic duga je oko 11km, uključujući i prilaznu saobraćajnicu koja povezuje autocestu sa gradskim područjem općine Konjic. Trasa počinje u Zukićima i većim dijelom je na objektima gdje se smjenjuju vijadukti i tuneli osovine kolovoza lijeve i desne kolovozne trake. U Konjicu, na samom kraju trase završava se prelaznicom i kružnom krivinom gdje je ostavljena mogućnost nastavka trase prema Mostaru, saopšteno je na sajtu "Autocesta FBiH".

Odlukom Vlade Federacije Bosne i Hercegovine od 9. februara 2012.god. utvrđen je javni interes za izgradnju autoceste na trasi koridora 5C za dionicu Tarčin – Konjic.

Pojas eksproprijacije na području općine Konjic obuhvata područje od 8 katastarskih općina i to Donje selo, Zaslivlje, Konjic II, Galjevo, Brđani, Podorašac, Zukići i Bradina. Postupkom eksproprijacije biće obuhvaćeno cca 700 parcela u privatnom i državnom vlasništvu.

Kompletan postupak eksproprijacije, po ranije podnešenom prijedlogu za eksproprijaciju, će voditi Služba za geodetske i imovinsko-pravne poslove i katastar nekretnina općine Konjic, uz prisustvo opunomoćenih predstavnika JP "Autoceste FBiH" i vlasnika predmetnih nekretnina.

Naknada se utvrđuje na temelju podataka o tržišnoj vrijednosti nekretnina na području općine Konjic, koje su pribavljenje saglasno Zakonu o eksproprijaciji. Procjenu vrijednosti nekretnina koje su predmet eksproprijacije obavljaju ovlašteni sudski vještaci poljoprivredne, građevinske, šumarske struke.

Naknada se plaća u utvrđenom zakonskom roku za što je JP Autoceste obezbijedilo sredstva. Uprava je planirala da za navedenu dionicu samo za eksproprijaciju utroši 17 mil KM.

http://www.ekapija.com/website/bih/page ... nekretnina
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5724
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tarčin - Konjic 21 km

PostPostao/la admin » Čet svi 31, 2018 7:08 am

Objavljen tender za izgradnju dionica Tarčin-Konjic

Objavljen je tender za izgradnju dionica Tarčin-Konjic, pododjeljak Tarčin-Ivan dužine 6,8 km, tunel Ivan dužine dva km, te dionice Poprikuše-Nemila dužine 5,1 km, saznaje poslovni portal Akta.ba.

U cilju realizacije ovog projekta BiH će koristiti zajam Europske banke za obnovu i razvoj u iznosu od 120 miliona eura i zajam Europske investicijske banke (EIB) u iznosu od 90 miliona eura.

Navedena sredstva kako je ranije precizirano biće korištena za finansiranje izgradnje prioritetnih dijelova autoceste na međunarodnom transportnom koridoru Vc.

Kako je navedeno u tenderu, prijaviti se mogu kompanije koje daju savjetodavne usluge, a one će uključivati nadzor na dionici Tarčin-Konjic, odnosno Tarčin-Ivan (dužine = 6,8 km), LOT 2 tunel Ivan (dužine 2 km), nadzor dionice Poprikuše-Nemila (dužine 5,1 km).

Ovo je veoma važan projekat koji će da dorinese otvaranju novih radnih mjesta u periodu izgradnje projekta, povećanju konkurentnosti domaćih prozvoda na globalnom tržistu, smanjenju vremena utrošenog na putovanje ljudi, što pozitivno utječe i na turistički potencijal države, a i na kvalitetu života njenih stanovnika. Realizacija projekta će uticati i na brži, lakši i jeftiniji transport materijala i proizvoda kroz državu do određenih odredišta, očuvanje pokretne imovine stanovnika i firme zbog razlike u kvaliteti autoceste u odnosu na postojeću prometnu infrastrukturu.
https://forum.klix.ba/autoputevi-u-bih- ... 11725.html
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5724
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tarčin - Konjic 21 km

PostPostao/la admin » Sub lip 30, 2018 10:32 am



JP Autoceste FBiH objavilo je vizualizaciju buduće dionice autoputa A1 od Tarčina do Ivana, odnosno do kapije Hercegovine iz pravca Sarajeva u dužini od oko 8 kilometara.

Dionica će imati monumentalne objekte u vidu tunela i mostova. Most Raštelica 1 bit će dugačak 517 metara, most M2 bit će dugačak 609 metara, a tunel Ivan bit će dugačak 1.761 metar i bit će pozicioniran ispod postojećeg tunela Ivan na magistralnom putu M17. Na dionici su planirana i dva odmarališta.

Podsjećamo, JP Autoceste FBiH je u maju objavilo generalno obavještenje o nabavci za tender za izgradnju dionice Tarčin - Konjic, podionica Tarčin - Ivan dužine 6,8 km, LOT 2 tunel Ivan dužine 1,7 km, a koji bi trebao da bude raspisan u drugoj polovini 2018. godine.

Istovremeno će biti raspisani i tenderi za usluge nadzora na ovim dionicama autoceste.

Vijednost investicije za izgradnju ove dvije dionice iznosi blizu 100 miliona eura, od čega je do sada osigurano blizu 23 miliona KM, dodatni novac će uglavnom biti osiguran ugovorom s Evropskom bankom za obnovu i razvoj i Evropskom investicijskom bankom.

Projektovanje je gotovo okončano, kao i eksproprijacija, a početak radova se može očekivati krajem 2018. godine.[/quote]

https://www.klix.ba/biznis/kapija-herce ... /180605026
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5724
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Tarčin - Konjic 21 km

PostPostao/la admin » Pon lis 28, 2019 8:42 pm

Potpisan Ugovor o izgradnji dionice Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan

Danas je u sjedištu JP Autoceste FBiH potpisan Ugovor o izgradnji dionice Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 2, tunel Ivan.

Ugovor su potpisali Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime izvođača radova Hamed Ramić, direktor Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo (BiH) te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka sa strane JP Autoceste FBiH i Munir Ramić u svojstvu svjedoka ispred Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo.

Vrijednost Ugovora za izgradnju tunela Ivan je 57.628.570,37 eura bez PDV-a, a sredstva su osigurana putem Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u visini od 50 miliona eura i bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 11,4 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

„Ovo je sedmi ugovor koji je potpisan nakon usvajanja Zakona o akcizama, nakon što smo dobili mogućnost provođenja tenderskih procedura i ovo je velika stvar za JP Autoceste FBiH, Koridor 5c, Federaciju i BiH. Također, ovo je veliki korak i za firme koje surađuju sa Poduzećem. Drago mi je da je danas ugovor dobila domaća firma Euro-asfalt, koja je zahvaljujući gradnji na Koridoru postala regionalna firma. U narednom periodu, na nama je ostalo da iz paketa nakon usvajanja akciza dodijelimo još dva ugovora Tarčin – Tunel Ivan i da se spustimo na M17 od Vranduka do Nemile. Potpisivanjem ovog ugovora u izgradnji imamo 40 km autoceste na Koridoru 5c“, kazao je Terzić.

Tunel Ivan je dvocijevni tunel sa po dvije trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo.

Ukupna dužina desne tunelske cijevi je 1721 m, dok je lijeva tunelska cijev duga 1761 m i bit će pozicionirane ispod postojećeg tunela Ivan na magistralnoj cesti M-17.

Nadmorska visina na ovoj lokaciji je u rasponu od 500 do 1020 m, a maksimalna visina nadsloja iznad tunelske konstrukcije iznosi oko 200 m.

Tunel je projektiran da se izvodi po Novoj Austrijskoj Tunelskoj Metodi (NATM).

Po izlasku iz tunela trasa autoceste se privremenom prometnicom spaja sa magistralnom cestom M-17, koja označava kraj ove dionice.

Privremena spojna cesta je dvosmjerna cesta sa po jednom trakom, duga je oko 700 m.


Spojna cesta počinje od buduće kružne raskrsnice na magistralnoj cesti M-17 i dalje se penje preko postojećeg potoka, mostom dužine 15 m, do platoa bočnog naplatnog mjesta Bradina.

Predviđeni rok izgradnje je 30 mjeseci.

„Već naredni mjesec krećemo sa organizacijom gradilišta tunela Ivan što znači izgradnja pristupnih puteva sa strane Bradine i Tarčina, kako bi početkom naredne godine krenuli sa iskopom tunela Ivan“, izjavio je Ramić.

Osim aktivnosti vezanih za tunel Ivan (LOT 2), JP Autoceste FBiH je objavilo i Poziv za dostavu ponuda za izgradnju autoceste na Koridoru 5c, dionica Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – ulaz u tunel Ivan, LOT 1.

Dužina ove poddionice je 4,9 km, a značajniji objekti na poddionici su most Raštelica 1 dužine 518 metara i most Raštelica 2 dužine 609 metara.

Na poddionici su planirana i dva odmorišta.

Gradnja ove poddionice finansirat će se bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 11,7 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF) i sa 50 miliona eura osiguranih kod Europske investicijske banke (EIB).


„U posljednje vrijeme sve češće potpisujemo ugovore što je vjetar u leđa gospodarstvu Federacije i Bosne i Hercegovine. Treba naglasiti da su sve domaće firme angažirane na izgradnji Koridora 5c. Nadam se da ćemo do proljeća imati još nekoliko ugovora i na taj način približiti se izgradnji najkompleksnijih dionica tunel Prenj i Mostar sjever – Mostar jug“, rekao je Lasić.

Potpisivanjem ovog ugovora, JP Autoceste FBiH imat će devet aktivnih gradilišta, odnosno u izgradnji 40 kilometara autoceste na Koridoru 5c.

U ovom trenutku, JP Autoceste FBiH je osiguralo nove investicije vrijedne blizu dvije milijarde KM za novih 80 kilometra autoceste.
https://poslovnenovine.ba/2019/10/28/po ... rcin-ivan/
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5724
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna


Vrati se na: Izgradnja Auto-puteva u BH

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju