Rekonstrukcija magistralnog puta Tuzla - Sarajevo

Re: Rekonstrukcija magistralnog puta Tuzla - Sarajevo

PostPostao/la admin » Pet ruj 23, 2016 1:24 pm

windows7sevn.org Facebook Share
Tunel Karaula se otvara u utorak, bolji i sigurniji put između Sarajeva i Tuzle
http://www.klix.ba/vijesti/bih/tunel-ka ... /160923019

Riječ je o dionici Kladanj - Podpaklenik na magistralnoj cesti M-18, a korištenje nove saobraćajnice skratit će put između dva grada za blizu tri kilometra i znatno poboljšati sigurnosne uslove putovanja.

Ukupna dužina novoizgrađene ceste je 4.246 metara, a čine ga četiri mosta ukupne dužine 675 metara, tunel Karaula dužine 902 metra i 2.669 metara trase. Dionica je projektovana za vožnju čija je prosječna brzina 80 km/h, širina ceste je 2x3,25 metara, dok je traka za spora vozila širine tri metra.

Podsjećamo, radovi na tunelu Karaula počeli su 13. augusta 2014. godine, a probijen je u januaru 2015. Pored tunela dužine 902 metra izgrađen je i evakuacioni tunel dužine 460 metara.

Na proboju tunela bilo je angažovano između 80 i 120 radnika, a radilo se intenzivno 24 sata dnevno svaki dan u sedmici. Proboj tunela su izvršili kompanije Strabag AG Austrija u partnerstvu sa domaćom firmom Entea d.o.o. Sarajevo.

Prema posljednjim informacijama, ugovorena vrijednost radova bila je 24.257.083,13 KM s PDV-om, a investitor je JP Ceste Federacije BiH.
http://www.klix.ba/vijesti/bih/tunel-ka ... /160923019
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5328
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Rekonstrukcija magistralnog puta Tuzla - Sarajevo

PostPostao/la admin » Uto ruj 27, 2016 9:52 am

Provozajte se novim tunelom Karaula, na današnjem otvorenju Izetbegović, Novalić i Radončić

www.klix.ba/vijesti/bih/provozajte-se-n ... ook+status
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5328
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Rekonstrukcija magistralnog puta Tuzla - Sarajevo

PostPostao/la admin » Sub vel 03, 2018 12:11 pm

Potpisani ugovori za završetak radova na dionici Kladanj – Podpaklenik |

U prostorijama JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo danas su potpisani ugovori za završetak i nadzor radova na magistralnoj cesti M-18, dionica Kladanj. Ugovore je, u ime Naručitelja, JP Ceste FBiH d.o.o. Sarajevo, potpisao direktor Ljubo Pravdić te predstavnici najuspješnijih ponuđača i to: Ugovor za završetak radova na magistralnoj cesti M-18, dionica Kladanj – Podpaklenik, sa planinskim prijevojem Karaula koji je dodijeljen konzorciju u sastavu Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo i GP ŽGP d.d. Sarajevo. Vrijednost ugovora je 9.974.910,86 KM. Rok za završetak radova je 12 mjeseci; i Ugovor za nadzor radova na završetku magistralne ceste M-18, dionica Kladanj – Podpaklenik, sa planinskim prijevojem Karaula koji je dodijeljen konzorciju u sastavu Trasa d.o.o. Sarajevo i DESIGN&QC d.o.o. Sarajevo. Vrijednost ugovora je 877.386,48 KM. Ugovori će se finansirati iz kreditnih sredstava Evropske investicijske banke (EIB) te predstavljaju nastavak realizacije Programa modernizacije cestovnog sektora u Federaciji BiH. (Tuzlanski.ba) | Preuzeto sa: http://tuzlanski.ba/infoteka/potpisani- ... dpaklenik/
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5328
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Re: Rekonstrukcija magistralnog puta Tuzla - Sarajevo

PostPostao/la admin » Sri lip 06, 2018 10:37 am

Počeli radovi na Karauli – Treća faza radi se odnedavno


Radovi treće faze na prijevoju Karaula, dionica Kladanj – Podpaklenik, konačno su počeli. Trasom kojom će proći cesta isječena je šuma, urađeni su pristupni putevi, a trenutno se armiraju temelji za stubove dva mosta.

Radovi posljednje faze na ovom projektu koštati će skoro deset miliona maraka, tačnije, 9.974.910 KM, a glavni izvođači su domaće kompanije ŽGP i “Euroasfalt” iz Sarajeva. Radovi treće faze podrazumijevaju gradnju dodatnog dijela trase ukupne dužine 1.506 metara i gradnju mostova dužine 280 i 120 metara.

Ugovor za treću fazu potpisan je 2. februara ove godine, ali su radovi počeli tek u martu zbog snijega, što je i produžilo rok za kompletiranje dionice. Rok izvođenja radova je 12 mjeseci, tako da bi u martu sljedeće godine trebala biti završena. Ali, s obzirom na to da asfaltiranje pada u zimskom periodu, izvođač će ubrzati radove prije zime.

Trenutno se na prijevoju Karaula vrše iskopi za stubove mostova, izrada nasipa, betoniranje glavnih greda i temelja, betoniranje stubova mosta…

Tunel Karaula, koji je bio i najzahtjevniji dio gradnje planirane dionice Kladanj – Podpaklenik, otvoren je 27. septembra 2016. godine.

Izvođači radova na gradnji tunela Karaula bili su austrijski “Strabag” i “Entea” iz Sarajevao, a ukupna vrijednost radova druge faze iznosi 26.952.534,13 KM.

Probijanje tunela Karaula počelo je 13. avgusta 2014., a bilo je planirano da tunel bude otvoren za saobraćaj do kraja 2015.

Kompletiranjem svih faza radova, ukupna dionica dobit će svoj puni značaj s aspekta skraćenja postojećeg magistralnog puta na relaciji Tuzla – Sarajevo za oko četiri kilometra, visinskog spuštanja prijevoja Karaula za oko 100 metara, skraćenja vremena putovanja, poboljšanja uvjeta vožnje i slično.

Gradnjom tunela Karaula put Sarajevo – Tuzla skraćen je 3,6 kilometara.
ne zna primitivizam šta je minimalizam

Slika
Avatar korisnika
admin
Site Admin
 
Postovi: 5328
Pridružen: Sub pro 29, 2012 2:09 pm
Lokacija: Tuzla, Bosna

Prethodni

Vrati se na: Ekonomija Federacije BH

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju