
još jedna činjenica koja govori o srpskim glupostima, po kojima i Tvrtka „proglašavaju“ Srbinom, jer se eto kao kralj krunisao za „kralja Srbljem, Bosnom...“.
kao prvo Tvrtko dok je bio ban, sam za sebe jasno kaže da je Bošnjak, čitati ovdje
kao drugo, naravno da je samo tako i mogao da se naziva, jer je naslijedio takvu srpsku titulu, jer je i car Dušan bio „car srba i grka“, jer ne postoji Srbija kao termin sve do 19.vijeka, jer i nije ni mogao biti Kralj Srbije (kao što nije bio ni Dušan car Srbije) a izlišno je dalje komentarisat glupe srpske zaključke po kojima vladar drugog naroda „postaje“ pripadnik tog naroda ako ga stavi u titulu, jer po toj logici car Dušan je grk !!! jer je bio car „i grka“.
Dakle Tvrtko je bio jedino BOŠNJANIN koji je spretno iskoristio to da je u susjednoj državi izumrla loza Nemanjića, ada je on na vrhuncu svoje moće i da je po ženskoj liniji (po baki Jelisaveti) je od svih pretedenata imao „najviše osnova“ na presto, i to je i iskoristio da se okiti još jednom titulom.
Pošto se pred kraj života, kad je osvojio Dalmaciju i Hrvatsku proglasio i kraljem „hrvata i dalmatinaca“ slijedeći „srpsku glupu logiku“ gore spomenutu, Tvrko je tad postao hrvat ili dalmatinac !! ha, ha....
inače kao što je i navedeno u temi "povelje bosanksih vladara" i u Tvrtkovim poveljama takođe postoji pozivanje na sv.Grgura što nema nikave veze sa srbima
dalje
Čim se Tvrtko krunisao za kralja dubrovčani su ga zamolili da im potvrdi ranije povelje, s jedne strane izdate od ranijih srpskih kraljeva (izdaje jednu povelju 10.4.1378.), i s druge strane od ranijih bosanskih banova i kraljeva (izdaje drugu povelju 17.6.1378) koja je za nas zanimljiva jer na par mjesta ON kaže sljedeće:
„....sposobnom me naslijediti prijestol mojih PRARODITELJA gospode srpske..“
„....videću zemlju PRARODITELJA mojih....“
(dakle poziva se isključivo na PRARODITELJE a ne na roditelje, zašto i ima osnovu po baki Jelisaveti, znači spominje jedino praroditelje a ne roditelje kao gospodu srpsku)
„.....odoh u srpsku zemlju....“ (misli na Rašku u koju odlazi iz Bosne koja automatizmom dakle NIJE srpska zemlja, čim naglašava da ode U SRPSKU zemlju, jer da su i Bosna i Raška srpske zemlje ZAŠTO bi naglašavao da ODE u srpsku zemlju)
„......i TAMO pošavši venčan bih bogodarovanim vincem na kraljevtsvo PRARODITELJA mojih...“
(znači TAMO u kraljevstvu Raškoj su njegovi PRARODITELJI, gospoda srpska a NE u Bosni)
Iz svega navedenog je očigledno jasno da on ide TAMO ( u Rašku ) gdje će vidjeti zemlju PRARODITELJA, gospode srpske i biti ovjenčen vijencem njegovih PRARODITELJA. Samo TAMO je dakle srpska zemlja i samo TAMO su njegovi praroditelji.

